Dag 2

2 september 2013 - Lucca, Italië

Na een lange rit gisteren en nadat we gestopt en gelopen hebben in het geweldigeTrientdal, de Trientkloof en na een heerlijke nacht in Martigny , hotel Forclaz, heerlijk gegeten in een oud amfietheater, rijstschotel nog over van de bbq, stappen  we na een goed ontbijt weer in de auto rond 9 uur. De bernhard pas doorgetrokken, onderwg af en toe gestopt, fotos gemaakt, genoten van de prachtige bergen, grens over en we zijn in italie. Echte cappucino, jammie...De bergen verdwijnen, het landschap wordt vlakker. Maar dan rijden we weg van de autostrada Azzuro en nemen een leukere route, prachtig!!!! We stoppen bij Portofino een klein vissersdorpje aan de adriatische kust, schitterend wat een plaatje, lekkere pizza gegeten en een heerlijk glas wijn! Door het forpje gelopen, grote boten gespot, ... man wat een boten, niet voor niets wordt dit dorp bezocht door de rijken der aarde !!!!! Daarna gaan we weer op weg naar Montecarlo in Lucca, rond 18.00 uur arriveren we daar!!!prachtig en wat een suite...is dit allemaal voor ons? O ja had ik al verteld van de mooie carara rotsen? Hebben we ook gezien.. Het is nu 19.26 uur en deze week dus ook vanavond zijn de lokale wijnfeesten......, nou vooruit , ff proeven dan hahahahaha