Florence

3 september 2013 - Florence, Italië

Dag 3 heerlijk geslapen!!!!!!! 8.20 wakker van Sjaaks telefoon!!! Rustig opstarten vandaag......lekker ontbijtje samen met andere gasten, nog snel wat fotos en daar gaan we weer, om 10,24 richting Pisa. Even goedkoop tanken in Montecarlo en via veel mooie slingerweggetjes komen we in Pisa. Valt tegen!!! Geen leuk dorp, vies, maar de toren is prachtig. Veel toeristen, kraampjes enz, fotos maken, schevetorenfles met likeur gekocht, bloed en bloed heet 31,5 graden en het is pas 11 uur!!!!! Om 13.27 u zijn we in florence, auto in een garage en lopend naar het oude gedeelte, eerst eten op een gezellig terras, pizza met doorsnede van 15 cm, ponte Vecchio bezocht, mooi maar heet !!!!!!35 graden, veel te heet!!! Op naar Galeria dell Academia. Yes gevonden ......maar een rij mensen!!      In deze hitte?? Nee dat gaat m niet worden.... Proberen we morgen nog een keer! Nog even een echte italiaanse cappucino en op naar Fiesole, le martelino, oude watermolen uit 1020, verteld claudio later, flamboyante oude eigenaar! Oppassen voor de hond, speedy conzales, ... ..uhhh ja ..... hahaa zzzzzz slaapt en slaapt!!!!!! We gaan een hane eten, na een aantal bergen, heerlijk gegeten bij Torre Al Sasso, wat een geweldige plek en wat een heerlijk eten, leuke mensen. Een oude olijfmolen, prachtig !!!! Snel wat fotos en terug naar onze watertoren, slapen, na nog even snel een kleine hagedis te hebben gevangen !!  Trusten